دبیر فدراسیون دوومیدانی: حمایت از ورزشکاران ملی وظیفه اصلی فدراسیون است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

دبیر فدراسیون دوومیدانی: حمایت از ورزشکاران ملی وظیفه اصلی فدراسیون است

دبیر فدراسیون دوومیدانی: حمایت از ورزشکاران ملی وظیفه اصلی فدراسیون است

دبیر فدراسیون دوومیدانی گفت: حمایت از ورزشکاران ملی وظیفه اصلی فدراسیون و مسوولان ورزشی کشور است.

 به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی حسین رشیدیان در مجمع انتخاباتی هیات دوومیدانی آذربایجان غربی افزود: ورزشکاران ملی پوش این استان جزو با اخلاقترین و بی حاشیه ترین قهرمانان این رشته ورزشی هستند که احترام ویژه ای برای آنان قائل هستیم.
 
وی اظهار کرد: حفظ و نگهداری قهرمان بسیار مشکل تر از تربیت و قهرمان پروری است چرا که یک قهرمان ملی پوش برای تمرکز در ورزش حرفه ای و تامین نیازهای مادی و معنوی خود نیازمند حمایت کامل فدراسیون و مسوولان ورزش کشور است.
وی افزود: مواجه با کمبود مالی پس از بازگشت از بازی های المپیک 2012 لندن یکی از معظلاتی است که هم وزارت ورزش و جوانان و هم تمامی فدراسیون های ورزشی با آن مواجهند ولی این امر نباید دلیل بر عدم رسیدگی به ورزشکاران حرفه ای کشور باشد.
رشیدیان افزود: هیات های استانی بازوان قدرتمند فدراسیون هستند و در بسیاری از موارد کمک حال فدراسیون در حل امورات مادی و اجرایی بوده اند.
وی خطاب به رییس جدید هیات دوومیدانی آذربایجان غربی اظهار کرد: قبول مسوولیت مدیریتی وظیفه بسیار سنگینی است و از شما که جزو ملی پوشان اسبق تیم ملی و فعالان مستمر این رشته بوده و هستید انتظارات بیشتری داریم.
وی افزود: هیات دوو میدانی آذربایجان غربی در دو سال گذشته از عدم ثبات مدیریتی رنج می برد و انتظار می رود با نگرشی جدید و برنامه هایی مدون و حساب شده و با کنار گذاشتن حاشیه های موجود سعی در حل و فصل امور کرده و با بهر گیری از افراد متخصص و دلسوز راههای موفقیت را برای خود هموارتر سازید.
رشیدیان گفت: تک تک اعضای حاضر در این مجمع که امروز به اتفاق اقدام به انتخاب رییس جدید هیات کرده اند وظیفه دارند اعضای جدید هیات را حمایت کرده و اتحاد و همدلی را در خانواده دوومیدانی استان ایجاد کنند.
وی ادامه داد: مطمئنم با تلاش و همکاری همه جانبه می توانید تعداد قهرمانان و مدال آوران این استان مستعد را افزایش داده و موجب سربلندی میهن اسلامی شوید.
مجمع انتخاباتی هیات دوومیدانی استان عصر روز پنجشنبه 27 تیر ماه با حضور دبیر فدراسیون برگزار و حسین فهیمی تنها کاندیدای این مجمع با اخذ تمامی آراء (17 رای) به مدت چهار سال به ریاست این هیات برگزیده شد. (ایرنا)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 484
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 484
بازدید ماه : 596
بازدید کل : 13140939
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7